BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 20 Januari 2010

TERPERANGKAP DALAM LIF

hari ni 20 haribulan januari 2010 mnctat sjarah.mcm biasa hri ni hari rabu aku g klas akaun kt kmpus.pastu nek bus g tman bernam utk klas landskap..tup tup xdak.ok fine rrr..aku g kampus semula nak g amk sesuatu...so aku,ecah,zura n ira g jumpa cik muriza.kami nek la lif..tgah dok syok sembang2 smbil tggu lif bawak kami nek ats..tiba2 ...apsl gelap ni dlm lif...alamk lif bhenti bgerak la..dan kami trprgkap dlm tu...gila rr tme tu..aku ngn zura dh gelabah dh,,,ecah ngn ira leh gelak2...ira kta jgn panik jgn panik..amk torchlight hp..sbb nak tgk butang lif..tme tu glabah pnya fasal aku cri hp pn x jmpa..pdahal td dok msg ja pakwe aku..mmg brpeluh2 la..aku dh cuak gila dh..mcm dlm filem ja.trprangkap dlm lif...pastu tekan la loceng....dgn hrapan nk mtk bntuan...x dk ap2 pun..ira ckp...skrg tme lunch wei..mna da sapa.....lagi la la la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........alawei..........aku dh tpkir...hri ni buletin utama pkul 8 mlm cita kami berempat la berita utama...4 plajar UPSI mati sesak nafas di dalam lif ktka mnunggu bantuan...tme tu aku dh mula trgat kat mak aku dh..aku dh trgat dkt arwah ayh ngn abg aku dah..dlm hati dk kta...watie akn manyusul ayah ngn abg cik pasni...jd dudala pakwe aku pasni....pastu tgah dok glabah2 lampu myala blk..lif bfungsi blk..alhmdulillh...nsb bek...kalau x tau jd ap..yg best tu.....tme kami kuaq dr pntu lif..mkcik cleaner tgok kami mcm x dk prasaan ja..mcm xtau ja kami tgah kcmasan td...hmpeh btoi..menggeletar kaki aku..toksah ckp rrr...gila rrr smpi mati aku ingt.....

1 ulasan: