BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 22 Disember 2010

hari nie hri sedih aku..aku kna mrah dgn 'manusia' tu..gila2 pnya marah...selama aku knl dia x prnh dia mrh smpi gtu..dh 2 mlm dia mrh aku g tu..aku sdh weh..tp nk wt cmna..aku nie jeles..paranoid memanjang..tkut dilukai skali lagi..xnak la...

aku berazam aku akn jga hbungan kami elok2..wlaupun jauh..ckit je lagi...ckit sgt..slma nie bleh brthan..knapa kali nie x leh plak kan..aku akn usha sma2 dgn dia..aku kna kuat kan...jgn degil...

tp hri nie dlm sdh2 aku dgn jyanya g shoping sbb nk hlgkan stress..aku g shoping tdung syria dgn eyeliner..(kpm dh msuk) shoping rr..aku nk brwjah bru mulai skrg..xmau jd yg dlu..nie azam aku..esok aku nk bli contct lense...wrna ap ek..kwn aku ckp dark brown..rmai org ckp mta aku cntik...ye ke..????(dgn kening terangkat)

pda pndpt aku mmg la cntk sbb mta aku nie kan slma nie trhlang dri habuk2..sebab tu la...hahahha... tggu imej bru aku..nk kgsi di dlm nie....muka aku skrg so far ok..wlupun aku xleh buang tabiat pcit jrwt aku nie...so far mkn ok..tgl parut ja..jrwt x bnyk dh mcm hri tu..kna sbar kan..nk cntik kan...

p/s...brat aku pn dh mkn trun..sush hati x lalu mkn..ntah knapa la aku nie...hmm....kxpala asal nti aku nmpk cntk dn berbeza di dpn mnusia tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan