BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 23 Januari 2011

Prince Luv Princess Part 2



“Wei Prince camana paper???leh jawab x ??? “ok ja…Aku on the way nak g Langkawi ni?? “Ha! Nak g Langkawi..baru tdi jumpa ko time exam dah hilang dah??? “Hhahahaha…teman kakak aku g jumpa suami dia…k rrr nanti mesej lain”…Malam tu…oit wat ap?? “ tak wat ap..ada dekat RnR…Prince tido kat cini ja..ramai-ramai dgn bdk kelas kita..konvoi kan g taman tema nie..”. “Mesti sejuk punya”. “tak apa Prince ad jaket”. “Hmm yalah..nak kirim apa-apa tak Princess kat Langkawi nie?”. “Nak!nak! nak coklat..belikan k..nanti aku byar”. “Hmm Princess pn nak sesuatu gak…tapi tak nak bayar”. “Hmm yalah-yalah”. Heheh 

…”ko ni Prince x dak awek ke?? Xdak minat kat sapa2 ke??”. “Mana ada….”. “Mana leh xdak..cakap la…kot aku kenal pompuan tu..leh tolong adjust”. “Btul nie?? Tpi dia budak fakulti len la..mekanikal…”. “Ala sebut la nama..mungkin aku kenal”..”Hmm nama dia faiz…””Faiz!! Budak mekatronik tu??ceh budak tu aku knal sngat la..selalu aku dok g lepak kat bilik dia..hahaha”. “ya ka weh…nanti tolong aku k..cakap aku nak brkenalan ngn dia..tp kalau dia dah ada pakwe aku xnak kacau dia”. Hmm mulianya hati kau Prince..taknak kacau hak orang lain..”Princess…ko ada pakwe tak??”.. “Aku?? Ada dah…baru g ja…”O yaka…”. Weh nanti tolong aku k”. “Hmm ya lah..insyaallah..aku cuba”…
Princess lak masa tu tgh couple ngn Faizal…hmm dia nie memang panas baran..kebudak-budakan sikit..menyampah kadang tu..satu malam tu…”Awak, saya nak jumpa awak leh”. “Jumpa kat na”. Princess jawab…”hmm kat taman bunga la…saya amk awak…kalau saya nak peluk nak cium awak leh”. “What the hell!!”. Princess xleh trima ..dah melampau ni…belum apa-apa dah mintak macam-macam…Tepat jam 12 tengah malam 1 hb JAnuari…”Sori Jai, Princess xleh terima awak..kita putus je…saya tak leh terima cara awak.Belum apa-apa macam-macam mintak.lagipun aku nie xde la desperate sangat…”. Walaupun sedih Princess tahan gak…Sepanjang cuti sem tu..Princess buat-buat  cibuk…Satu petang tu…”Weh Princess dah Tanya Faiz belum?? Aiyakk!!! Lupa la weh…”. Ok Tanya sekarang…” , Mesej ditaip…”FAiz…ad kawan Princess nak kawan dgn Faiz..nak berkenalan..FAiz nak tak??”. 

TAk nak la Princess..lagipun FAiz dah ada boyfriend.”. “ o ya ka..hmm xpala thanks…”. Lepas tu mesej Prince lak..macam posmen lak rasa.”Weh..Prince aku  dh Tanya..dia xnak..dia dah ada pakwe”. “Hmm ye ke..xpala..aku tak nak kacau awek orang”. Mulianya hati kau Prince...“ Wei, ni coklat nie bila nak amik nie??? Lama dah aku simpan…”. Petang sok kita jumpa”. Petang esoknya kami jumpa…”Nah coklat ko..yang nie ja..harga RM20…heheh Princess mintak duit…”. “Nah …nie lak present untuk ko…ada dua ko nak yang mana?? Princess pandang…comel keychain kasut…ada dua…” Princess nak yang mna??”. “Hmm Princess nak yang biru”. “Hmm ok, Prince amik yang hitam nie”. So maknanya kami ada keychain yang sama, Cuma warna yang berbeza..ya kasut..comel sangat…Kenapa ek??biarla…”weh Princess!!or dating ek”. Alamak…jumpa orang kampong lak…”mana ada dia nie kawan ja la…”. “ O yaka…heheh sori-sori”. Petang tu Princess balik dalam keadaan tersenyum je..Kenapa ek???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan