BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 26 Mac 2011

Balik kg?? Hmm aku blk kg? hmm memg pun..awl2 pagi aku dh kuar rumah dah...tgahari dh smpai...knapa balik? ad hal penting cikit? penting ka jgak kan...esoknya pegi jmpa dktor rawatan kulit aku....tggu dkt sejam pnya ala lma..ramai skit pesakit botox..aku lak pesakit jerawat..bila g jumpa..ja...
 " hello...how are you?...."
" good doc...".
"macam mana muka..hmm muka dah cantik tp bibr u tak cantik... xpe kita tukar ubat bg kuat ckit"...
 mulut aku kering plus mengelupas plus luka sbb effect ubat dia yg kuat tu...so far aku puas hati dgn doktor nie..wlaupun mkn masa... 2 bulan sengsara ya amat...menangis ja dlm blik..kemurungan thp mlampau...bulan pertama dia kuarkan jrawat aku bnyak2..bulan kedua dia picit jerawat aku smpai luka2..bulan ketiga proses pemulihan sedikit demi sedikit..dh 6 bulan aku amk..sofar dh 2K lebih aku hbs..kcian mak aku kena repair muka aku..nanti kna byr blik..sbb aku hutang mak aku...huhuhu   dulu... nak tnjuk..tp tkut org geli lak tgok muka aku..nti la bila aku berkeyakinan k..heh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan