BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 9 Mac 2011

GA- GIVE AWAY

Saya telah di tag oleh kawan saya..iaitu housemate ku.. Cik Inang....Hmm best kan kalau menang..baru2 nie kawan sya mnang contest..sya  pun nak gak kalau leh..bestnye kalau menang...walaupun saguhati..nie 1 pghrgaan tau..hehehe...Saya dah merisik blog RADHATUL JANNAH rupanya sempena anniversary dia..Tahniah dari saye...hehehe


Syaratnya mudah:
1.  Buat satu entry mengenai GA ini.
2.  Copy gambar di atas dan letak di sidebar anda selama GA ini berlangsung. (Kalau tak letak, penyertaan anda terbatal)..






 OK DONE!...
3.  Tag tiga orang kawan anda.
4.  Tinggalkan link anda di dalam kotak komen untuk kakpah datang melawat.
5.  Terbuka kepada sesiapa sahaja yang datang menjenguk di sini.

Itu saja.



Saya tag 3 orang kawan saya....





ok DONE DONE DONE...hip hip hooray..hip hip hooray...


Tarikh tutup GA adalah pada 12 Mac 2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan