BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 3 Mac 2011

MY NAME IS ASMAWATI BT HAJI SHAARI


Assalamualaikum..hri nie nak wat biaodata skit...sapa saye? saye yg brnama asmawati bt hj shaari..ibu sya bernama Che Puan Bt Darus..ok ok sya tau nama mak sya pelik ckit..nak wat cmna atuk sya yg bg..ok what..sntiasa muda kan kan..sya ad seorang kakak..dan 5 abg..tolak 1 tggl 4..sebab abg sya yg ke-5 dh mnggal..so kmi smua 6 org la..sya yg bongsu..sya x mnja k cuma dimanjai je...

rekod yg prnh sya lakukan slma lbh 24 tahun hdup:

1- tak mkn slma smggu..hnya mnum air..hdup je g..cuma lembik la..

2- prnh termnum water kale guna straw..(tme nie kna pekena ngn mbr2 aku..hampeh tul bla ingt blk kna pksa mnum water kale..ni kes buli la nie)

3- prnah terlupa nk pki baju sek msa nk g sekolah.tme nie darjah 4 kot..aku pki kain kurung ngan singlet je pastu pki tudung. nak naik beskal dah. tetibe rsa sejuk smcm..rupanya aku x pki baju sekolah..hahaahh...lwk igt blk...

4- naik basikal g sekolah tnpa sedar..rupa-rupanya beg sek trjatuh tgh jalan..x sdar lak tu..pth blk kutip beg tu..nmpk sgt mengntuknya aku nie...hehehe

5- dlu masa kcik2 tersangatla ligat aku nie..mcm tomboi gk la..abg2 aku x suka aku sbb prangai mcm 'jantan'..lgi kwn yg aku buli tu x menangis lagi tu aku x nak blk umah..hahah...dh kwin dh kwn2 aku..tp skrg dh trbkti prmpuan..kan kan kan..x kn aku pki tdung nmpk mcm laki lg kot..nmpk sgt nipunye...

yg tu je buat msa skrg..aku pn dh x ingt lupa dh..k..hbis da......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan