BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 6 April 2011

TREATMENT!!

Pertama thanks to my mom sebab support aku g treatment muka nie..tp pnjam nie..nanti keja aku kena byar blk da..adesh...aku strt wat treatmen bulan 11 tahun lpas..sekrg bulan 4..kiranya dah bulan ke 6..aku g pkar kulit..xtau dh nak wat ap..tp bila tgok my nephew muka dh licin jeles gak..so aku pn g la..bnyk dugaan weh..dari mula2 kulit kusam je..so proses prtama dia kuarkan jrawat aku..pastu dia peeling..(paling dsyt time nie), lpas tu mmg truk la..g mna org tnya.. sebulan lbh aku dok di umah..menyorok..org ajk g mna pn aku x mau..org dtg aku x kuar..trperap dlm blk ja..mmg tnsyen la..aku mcm monster..bgun pg belek muka..tp skrg alhmdulillah mkn ok..ok sgt..aku puas hati dgn doktor nie..biar hbs beribu...mak aku ckp muka aku kna repair..so aku pn repair la..ubat dia just ubat mkn 2 jns dgn krim siang n mlm dan sabun..itu je..


msa mula2 pakai muka aku gtal sgt after cuci muka..merah..pastu aku amk tuala brsih rendam dgn air suam ltk dkt muka..sebab nak hlangkan gtal..tnsyen sgt..rndah dri smua la..berbelas tahun aku mrana dgn jrawat nie...aku hrap Allah bantu aku..muka nak mengubah segalanya aku cuma nak mencerahkan tmpat yg spatutnya cerah...sape yang muka dh cntk tu brsyukur la..x yh repair2 mcm aku nie..buang duit banyak sgt..produk tu produk nie...bila ingt blk ngeri rsanya...


nak letak gambar ..tp tkut ad yg x lalu mkn masa muka aku tgh truk..even aku yg tgok skrg pn rsa x prcya mcm nie dlu..aku brsyukur sgt ya Allah...memang nie smua ujian utk aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan