BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 29 April 2011

UPSI PART 2

Banyak benda bukan-bukan aku buat kat sini..antaranya melukis..benda yang paling aku benci dalam hidup aku..ya MELUKIS!!! Tapi di sini kena melukis..dapat lecture Pn Salwa..jangan harap leh lepaskan diri…perlahan-lahan belajar..ada yang aku tekap ada yang aku lukis..menjahit pun sama..nasib baik aku ada gak asas dalam menjahit..so boleh la cikit-cikit..lepas tu aku kena jadi Interior Design..Time ni aku potong board sampai luka-luka tangan aku..3 hari darah tak nak berhenti..hati-hati ye menggunakan pisau..lepas tu Graphic Designer..yang nie paling hebat..salah satu subjek yang paling aku komited buat..memang bersungguh tahap 7 petala langit 7 petala bumi la…aku lukis..aku taip..aku design..huh..memang penat…tak tido tiap malam Selasa biasa la tu..dan malam Rabu selalu ponteng lab jahit (sebab aku habis kelas Tanda terus tertido..sedar-sedar dah 2 pagi..camana nak g kelas? Cer cite cer cite)


Tengok budak sem nie tak teruk sangat macam kami..jeles gak aku tengok..xpela pengalaman kami nak merasa dapat keja gitu..takpe saya ok..baikk punyeee (nada Zifi)…aku paling suka subjek memasak..suke sangat-sangat…sebab aku suka masak..banyak yang aku belajar kat sini aku g buat kat rumah pula..ok wat amk Kemahiran Hidup kan..bagus untuk bakal-bakal isteri ye…pandai jahit..pandai berkebun..pandai masak..serba serbi boleh kan kan….



Ni subjek Pengantar Etika..Baru perasan aku 1 group dengan Dila Haris


Fesyen lanjutan -Plaka


Ni Kolaj- ada rupa motor tak??


Muzik Tradisonal 2


Ake men gamelan -nama alat Gambang


Jahit 2- ni blaus aku..lawak


 Katering- time jadi SOD


Kebun



 Landskap


 Masak 1

Nie la antara subjek-subjek yang aku amik dlu-dlu.. :-) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan