BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 17 Februari 2011

Contest Senyum Paling Ceria


Contest ni dari CIK NAMEEok utk contest ni..syarat2nya ialah:

1. Follow blog CIK NAMEE ini untuk sentiasa update dengan perkembangan contest ini.
-YUP-


2.Buat satu entry yang bertajuk Contest Senyum Paling Ceria. 
-YUP-


3.Kemudian letak lah banner contest ni kat sidebar sekali 
-DONE-.


4.Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terus ke entry contest ni

-DONE-


5.Muat naik gambar dan ceritakan mengapa anda gembira di dalam gambar tersebut
-ALSO DONE-
.

6.Dan jangan lupa letakkan link anda di ruangan comment :) 
-ABSOLUTELY DONE-


GAMBAR YANG DIPERTARUHKAN...JENG JENG JENG.....


Kenapa sya hepi sangt?? anda boleh tgok sndiri..sebab saya ad bersama dgn mak saya..tiap kali cuti sem nie la keja saya ye..mengusik mak saya..pic ni time hari raya...best sgt sebab dpt brsama org trsyang dan mampu buatkan mak saya jd mcm nie..hahaahh


 ni saya dan my nephew..  cik izani  .masa rya thun lpas..msa nie sya bru lpas kena cmpak..sgt teruk muka..parut je...tp sya tetap hepi..msa nie rasanya sya tersangat la 'sihat'..sla lht gmbr dlu dn skrg sya..trsangatla sihat walepat liat...lalalalala




7.Akhir sekali, tag 3 orang rakan blogger anda and make sure mereka tahu yeah ;)..ok saya nak tag mereka yg berkenaan

1. Baby
2. yunie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan