BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 7 Februari 2011

kali ni xde tajuk..Aku msh di kg lagi...esok bru aku blik..cuti nie biasa ja..mghabiskan masa di rumah..terperp dlm blik..(memng hobi aku)...kenapa ek bila kita ada masalah baru nak ingt Tuhan??masa senang ad kita ingt tuhan..YA memag la kita solat x tggal..tp agk2 perkara mungkr yg lain kta buat x?? kita akn lemah bila hati kta tak tetap dan solat kita tak khusyuk..itu yang sebenarnya kan..

Aku percaya 1 ja bila kta ada masalah itu buktinya Allah sayangkan aku...Dia sedarkan aku kembali sgala ksilapan yang kita dh lakukan..Allah baru "jentik" cikit ja kita dah terduduk dah..Subhanallah..besarnya kekuasaan Allah kan..Aku bersyukur sangat-sangat...

Rupanya selama hampir 5 tahun nie aku lupa diri..hanyut dalam keseronokan dunia ja..sepatutnya walaupun kita seronok tp berpada-padala...Astaghfirullah...setiap yang terjadi tu ada hikmahnya..betul..percayala..aku percaya semua tu..Aku percaya dengan qada dan qadar dari Allah..Umur pun belum tentu panjang..Ntah esok lusa dah meninggal..Allah tak menjanjikan hidup kita smpai bila pn..kita tak tau pun...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan